Nöjd och glad kexchoklad =)

Jag blir så glad!

Vi har spånat på det under ett par månader och nu har de blivit verklighet! Jag känner att jag är taggad till tänderna och har ska de verkligen jobbas framöver =P

För imorgon får man en till liten tomte under sitt tak. Chips lillasyster ska flytta in till oss =)

Får hoppas att det fungerar med resterande av familjen men jag tror inte de ska vara ett bekymmer...

Det planneras nu även en del för hur sommaren ska se ut, och jag är sugen på att fara på Tåme lägret om de går.
Kennelläger och grejer! De kommer verkligen att vara superkul att se alla som var så små förra året visa upp sina mentala egenskaper =)

Jag är SÅ taggad!!!

tralallalaalal...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall