Skeå

Fredag igen då! SKÖÖÖÖNT!!!!

Igår ble vde lite träning på bruks med brudarna och alla doggarna :P De var kul!
Söta lilla fröken Kila skötte sig alldeles utmärkt, det är bra de =) Tyst och snäll hela vägen, det var hellre storebror Chip som hade svårigheter med att vara tyst, först i i svartsjukheten att inte han fick komma ut och träna (Tog ut Kila först) sedan då de var hans tur var han så djuriskt taggad att han gnällde för den saken skull...
Men det går verkligen framåt med honom också, i onsdags hade vi kunnat tävla i elit :P (om vi kunde momenten :P) men han var BÄST! Så uppmärksam och bara ville och tyst var han då också...
Nu kommer uppmärksamheten mer och mer, han bryr sig inte allt för mycket om de andra då vi tränar... Det är ju helt perfekt =) Det har ju bara tagit en sisådär två år... hahahaha

Imorgon blir de Skellefteå, jag och doggarna på ett hotellrum, inte allt för illa =) Utbildning och sedan distriktets årsmöte på söndag.

Sedan ska jag järnet hem och tokpussa på underbarnet som kommer hem... SAKNA!!

Så de blir att byta kommun i helgen också, bara ett annat resmål denna gång. Mitt stora hjärta är de länge tills jag får träffa nästa gång... Suck... Men men.. Du finns i mitt ♥

Jag har just kommit på att jag måste vara den bästa på att namnge alla, men visst är de så att kärt barn har många namn =) Visst Fia Lotta Larsson??

Men nu...

V-sjö surar ju på rikt ida... Vägra vara effektiv eller hur de nu va... ORKA!!

Puss och hej


Kommentarer
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

ja precis, då måste juh jag vara det käraste barnet :P

2008-03-07 @ 13:39:50









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall