Äntligen!!

Och så var det äntligen fredag!!

Den bästa av fredagar är alltid varannan vecka, då jag får hämta hem underbarnet igen, ingen saknad i världen är lika hemsk som när hon är bort från mig, men nu blir jag hel en hel vecka igen...

Ikväll ska vi ha myz med alla barnen och bara vara tillsammans, det kommer att vara så härligt!

Jag längtar hem, det har inte varit så mkt hemma i veckan, bara en massa saker att göra...

Igår såg jag och brudarna nya serien som började på 5:an, den verkar vara kalasbra! Och tror ni jag surar lite nu när jag inte har den kanalen i min lilla by... Suck suck..  hur kan man ens leva utan?? Fast så är jag ju inte någon tv tittare, men ibland är det skönt att singla ner en stund i soffan och bara softa.

Men men, nu efter månadsmöte så är de dags att ta lite krafttag i jobbandet...

Hämta underbarnet och hoppas att det går bra den här gången, man håller som andan varje gång... De är lite trist :/

Hemåt vägen...

Vi synes!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall