Tisdag.

Har haft en skön helg i Skeå med Emsan i helgen, inget går upp mot Medlefors minst en gång per år! Massor med god mat och sova på hotell är ju aldrig tråkigt =) och snacka en massa hund, det är ju helt underbart!
Superkul att Inki var där och man blev superinspererad när allr verkar så "lätt", synd bara att man är hundlös för tillfället, men men. det är som det är, det kommer nya tider för mig då jag också har tiden att lägga på en hund.
Man kan ju som inte begära att de kan få stå och damma i ett hörn tills man har tid igen, de är ju på ens eget ansvar att se till att de har det så bra som möjligt... Även om et tar i hjärtat...

Började fundera lite på vad som ska bli i min "nästa" hund... Vilka egenskapar jag vill att det ska ha, och det finns ju faktiskt en 300 raser att välja mellan, men jag är ju som schäferfrälst, men det finns ju snartlika raser med nästan samma egenskaper, men jag vet inte... Äh, jag har länge på mig att fundera på det.

Jobbet är lite tråkigt idag, inte fullt inspererad, men det är som det kan vara ibland...

Killen ska jobba över ikväll så då kan jag gräva ner mig i de fel jag inte hittade i bokföringen igår, och det grämer mig, jag blir så irri då jag inte hittar det direkt.. Morr spott och fräs... Men men, man lär varje dag man lever! Både bra och dåliga saker =P

Men nu, ska jag njuta av min lunch lite till...

Ha de!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall