Tomheten...

Har infunnit sig...

Det känns inte alls så himla kul, rätt tragiskt faktiskt...

Men, det kommer säkert en ljusning i mörkret, om än något senare än önskat...

I helgen tog vi oss en liten roadtripp, det var hur underbart som helst! Vi hälsade på en del och åkte skoter en sväng och bara myste...

Var på möte idag igen, på fredag ska alla papper skickas in, och jag tycker att detta är SÅ jobbigt!! Jag är så glad för alla underbara människor som jag har runt mig, som finns runt och bakom mig som peppar och stöttar i allt de hela... Tack för att ni finns! Ni behövs, och jag beundrar er att ni finns fast jag kryper bort och gömmer mig stundtals... De, det är vänner det!

Allt är jobbigt nu.. Fast egentligen så är allt bra...

Virrigt!!! Elller hur =)

Kommentarer
Skrivit av: Hemlisen

Jag kommer alltid att finnas för dig. Alltid vid din sida!

2009-02-23 @ 21:04:58









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall