Älskar det... Mera tack!

Jobb, det är fantastiskt! Jag älskar det!
Kanske är det på gränsen till mycket just nu men bara man får alla i rullning samtidigt är det faktiskt helt jävla fantastiskt!!

Idag hann jag med en kort dejt med ett gäng fina flickor som jag delat några år av arbetsdagar med :)
Tyvärr var jag ju sen som vanligt, men efter lite incidenter på jobbet var det bara gilla läget ändå! Jag fick ju i alla fall se era vackra ansikten ♥

Har skärpt till den här hjärnan ett snäpp, de känns det behövdes och det tuffar på som bara den.. Med lite tur kan jag dränka mig i jobben som strutsen i sanden tills denna äckliga högtidsperiod är över... Huuu, usch för juleländet... Hoppas bara jag inte smittar ner barnen med mitt negativa om julen, dom ska ju kanske inte behöva tycka samma sak som jag...

Men annars då, men jo, fick le en smutt..
Lyckades klämma in ytterliggare lite soffligning och tv tittning, de är fan inte så dumt ändå :P

Pussa ungarna tills jag får munsår på vakentid och sen faktiskt kunna skapa sig lite egentid..

Skräp ♥

Nu fortsätta utforska livet

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall