Återblick

Fredag blev en rätt så trevlig kväll i den lilla människobyn ändå. Jag var inte direkt snabb att komma mig iordning dit jag skulle men väl där var de helt klart värt de :)
Jag fick träffa fina vänner, nya och gamla, nära och de som egentligen bor så långt borta... En supermix i igenkännande och ihågkommande, djupa samtal och mycket skratt..

Jag råkade visst plocka fram fröken sur och tvär då någon irriterat mig nog länge Men det verkade som han eventuellt fattade vinken då ja råkade förklara att jag inte alls skulle gråta om han blev överkörd då han gick hem... Eventuellt kom det även ett och annat litet otrevligt ord ur min mun, men de är ju detaljer eller hur...

Eftersnack i timmar, de var nog bland de ärligaste jag varit med om på länge... Tack och varsågod på samma gång.. Berörd är kanske ordet, ja kan inte riktigt beskriva det..

Lördag, hemma och hade tokångest över vilket, colan och vinet stirrade på mig länge.. colan vann :P Började beta av lite serier, har inte haft tid med det på år.. Så tyckte det var dags nu...

Söndag.. Slagen, trots att jag inte lämnade boet igår mer än för att fylla på colaförrådet...

Ibland ger ingenting en mer att tänka på..
Jag längtar till måndag morgon och världens bästa jobb!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall