Fullt av kloka ord

Idag har jag sett dom överallt.. Sanningar och åter sanningar.. I like :P

I'm only responsible for what I say, not for what you understand...

så tro vad fan ni vill, om det roar er så högaktningsfullt att rota och dividera i mitt fantastiskt intressanta och överdrivet händelserika liv...

Och den största sanning av dom alla...

Var dig själv är det absolut värsta råd man kan ge vissa människor...

Just nu önskar jag att jag faktiskt hade ett par vinterdäck till den där stackarns husvagnen som jag fortfarande äger för att inte någon ville köpa den, då hade jag packat mina barn och min vän och jyckarna och gjort tidernas resa, jag tror de hade varit fantastiskt roligt! (J.S, har inte du 4 på lager som passar?? please)

Gjort bort lite jobb, nu lite tid för soffmys och filmspinkning..

Snart minsann... ;)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall