Inte blond

Ja må vara lättläst, men jag är allt annat än blond...
Men behöver inte ha svar på allt och man behöver verkligen inte gå i strid med dumheter bara för att man har möjligheten att göra det.. Men visst i fan kan jag bli upprörd!! I det fallet är jag väl närmast rödhårig...

Just nu är jag rätt mätt på allt...
Mini är invaderad av snor och feberi, jag försöker sammanställa en budget som jag ska visa imorgon och så klappar min bärbara dator ihop och dör... GAAAHHHHH... Vilken jävulsk tur att jag sparat allt arbeta på flyttbart minne... NOT!! Så det blir väl nattens jobb, att försöka få fram allt igen.. Jävla skit! Ja var faktiskt fantastiskt sugen på att dejta min sköna säng...

Mätt på kylan, vintern och förklädda vänner...

Många många tankar...

Nej fan, tiden går, dags att ge min dator lite första hjälpen...










Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall