lite bättre

Jag gjorde det, ja började skriva.. De känns faktiskt helt okej...

Sen gjorde jag ett fail idag, sen snart efter det så kom fail nummer 2.. men det kändes som bra det ockå.. Nya bättre tag en annan dag...

Idag bestämdes det en dejt med ett gäng fina flickor, det ser jag verkligen fram emot!

Har planer inför helgen, kanske läge att harkla upp språkkunskaperna och putsa upp finskorna :P

För övrigt en hektiskt dag på VBJ, ena handen rätt blå och mosad efter ett antal närkontakter med en inte allt för villig patient... Men den gick bet för surkärringen.. haha

Orolig att mini åker på feber igen, det skulle verkligen inte komma lägligt i tiden..
Så mycket att göra och så lite tid...

Nu ska jag ta mig några efterlängtade kramar å mys ♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall