Skaffa sig ett liv?

Klockan är snart nio en fredag och jag har just landat hemma i Skatboet, undrar om det är dags att skaffa sig ett liv måhända :P

Var på jobbet lääääänge idag, sedan fick jag veckans hetaste middagsdejt med mig så lite liv har jag juh kanske faktiskt ;)

Min nyafunna gamla vän har åkt hem igen, men fort så fortsätter vi lösa världsproblem nästa gång... Har man inte några egna kan man ju alltid roa sig med att lösa andras :P Det är ju en rätt vanlig företeelse i den här lilla människobyn ändå...

Huvudvärken från helvetet har bebott mig ett par dagar, jag hoppas verkligen att den får för sig att flytta ut riktigt snart...  Hoppas på en stor dos till sömnkontot och önskar mera värme i boet, fryser något sjukt... Jaja, lite jobb imorgon sen tar jag en halvdagshelg innan det är dags att entra VBJ igen, alla dagenstimmars övertid minskade arbetshögen lite, men att den ska vara tom till nästa dag verkar inte vara något som jag verkar kunna uppbåda än så länge...

Klag klag, njäg njäg...

Nu soffan och breaking bad..

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall