Egenskaper

Det är svårt de här tycker jag..

Kanske skulle man inte ha så bestämda åsikter i allt.. Sådär att dom kan bortse från saker som faktiskt egentligen skulle kunna vara bra för en i slutändan.. Ska nog ställa mig själv en och annan djup och allvarlig fråga...

Ska man backa för något intressant pga sina principer? Hur skulle man sett på det om det var omvänt...? Söker man egenskaperna för att skapa känslan eller skapar känslan egenskaperna?? Jag litar ju knappt på alla jag känner, how to do för att lita på någon ja inte känner än?? Kan man ens de? Är de värt de?? Gå och förbli undrande eller stanna upp och få veta??

Gaaa, sjukt svårt...

Jag hatar när det ena utesluter det andra...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall