Jippie!!

Fick ju ett meddelande på fejjan från dom som tog dom där finfina fotona när vi var ute på tjejkvällen... Jag har minsann tänkt på dom och undrat hur man kan få dom i sin ägo... :P Men snart minsann har jag egna egopics, haha inte varje dag man känner sig nöjd och sjuuukt snygg!

Kanske kommer det ett bildbevis på min finaste klänning inom kort...

Väntar hem stora tjejen som varit på halloweenparty..

Idag är det den där dagen igen, den där dagen per år då jag gör det som jag aldrig annars orkar.. Fast idag orkade jag inte det fast det var idag heller, men jag körde förbi, med ljuset i fickan och tittade på den upplysta och aldrig så vackra kyrkogården...

Jag saknar henne idag... Eller jag saknar henne alla dagar, men dagar som denna känns det på riktigt att hon är borta.. Och jag är i en period av mitt liv där jag verkligen hade behövt henne..  8 år, men smärta är inte mindre, det kommer bara saker emellan som gör att man tänker på det mindre...

Mycket känslor i det här hjärtat ikväll...





Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall