Nytta och lycka!

Jag kan inte läs INTE ta mig från mitt jobb i tid :P Det är helt fantastiskt roligt! Idag HD/AD röntgen.. Nu hoppas jag på bra resultat för den fina vovven ;)
Idag fick jag erfara det så många kunder sagt till mig under min tid på supporten... Jag fick ett databekymmer.. Tetade faktiskt själv i typ två timmar och var gode less då jag ringde och skulle be om hjälp... Men, då självklart... Så fungerade det ju som smort... Haha då kan man känna sig gode lurad och stämpla Codebase 21 i pannan :P

Bruks en sväng och en promenad runt minitjärnarna här på hemmaplan, lite jobb och dags att fara och hämta hem dom små trollen!
Imorgon dök det upp något som jag verkligen vill göra! Jag ska se om någon vill vara med Myran och Mini ett par timmar..

Nöjd och glad... ;)

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall