Späckat

Jag lyckas återigen, göra schemat späckat..

Men det känns ändå bäst då man inte har en minut över för att hinna fundera på annat som man ändå inte riktigt blir klok på...

Men jag har varit riktigt klok idag på mitt jobb, har faktiskt tänkt till gode ordentligt, bäst att se till att man går i plus för sin egen del :P Ska kolla upp lite saker till mötet nästa vecka och ställa en fråga eller två, man är ju lite obekväm som vanligt men jag tror vi vinner på det i längden om man lyfter fram det direkt!

Resan blir nog av inom kort ändå, kan bara inte riktigt lova och spika datum ännu...

Var så sugen på att åka bort och träna med Arvid i helgen som kommer.. Men tyvärr måste de skjutas på framtiden igen..

Igår, blev väl inte som jag hade planerat, på vissa vis mycket bättre, på andra vis, blev det bara på ett annat vis än jag tänkt...

Nu djupdykning i en pappershög..




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall