Tick tack tick tack

Det är bara att inse, tiden går.. Fortare än man tror.. Ibland känns det som om allt står still men hux flux springer den iväg...

Några timmars jobb blev det den här helgen också.. Akut på mitt eget jobb och lite på mitt extra, klirr klirr :P

Lördagskvällen verkar ha roat många i min omgivning, lite synd att jag inte kunde haka på det fina erbjudandet, men jag trivs bra hemma med mina brudar.. Det finns ju faktiskt någon liten helg nu och då som dom inte är hemma och då kanske det finns bättre möjligheter... ;)

Nu börjar det dra ihop sig till en massa roliga saker som jag väntat på!! Bland annat biopremiären, Resan och en bal på slottet...

Ler, gillar läget och är glad i själen...



Nattinatt




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall