Tjörm

Lite lätt irriterad,arg, sur, tjörmig och allmänt bitter... Ja sån är jag idag, så var för fan glada att ni slipper umgås med mig idag!!

Hade kokat ihop ett par väl valda ord att säga, men de gick ju sämre de då..

En vän kommer till den här människobyn om ett par helger, det ska bli riktigt roligt! Lät som om det fanns en hel del att diskutera och ja lovar att denna gången har jag en vinöppnare hemma :P

Minifröken har febran så förmodligen blir det inget dagis för henne imorgon, men med lite tur kan jag jobba ändå! Någon dags bortavaro skapar kaos i min attgörahög.. Och konstigt nog växer den fortfarande varje dag, undrar hur lång tid det kommer att ta innan man har gått genom alla skår och lådor och fått rutin på allt som tar så mycket tid idag.. jaja, den som lever får se...

Jag saknar min soulmate och min bästa vän...

Jaja, surheterna brukar gå över, ja är ju inte vidare bra på att vara långsur.. Till det har jag verkligen dåligt minne, imorgon är en annan och säkert mycket trevligare dag!

Over and out


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall