Minnet...

Något har hänt med minnet...

En del saker präntar sig in i detalj, såsom konstiga datum, telefonnummer man bara ringt en gång i sitt liv, bästa vännens farmorsmormors fyra sista siffror.. Eller ja något annat som inte hör till viktigt vetande att komma ihåg...

Men andra mer viktiga saker ställer viss oreda i hjärnan just nu, jag är glad om jag kommer med kläderna på på jobbet på morgonen, denna frustration just nu för att jag just gått och letat hunden i alla rummen här i lägenheten och inser att han har jag glömt ta in från bilen... (Snyggt! Schysst matte liksom... )
Fast tro nu inte för all del att han suttit där hela helgen, men jag tycker den här halvtimmen sen vi kom hem räcker...

Kanske bara kanske är det dags för att få sova lite länge snart... Ni vet det som jag tänkt göra i helgen då jag inte haft några barn hemma, men vilket resulterade i mindra sova än på riktigt länglänge... Jaja, allt har sina för och nackdelar...

Men ingen säng än på ett tag idag... :(

Jag ska göra det jag måste och sedan ska jag lägga mig och längta ihjäl mig till tisdag!!! ♥

Pusspuss




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall