VBJ

Pust...

Hemma, efter en lång dag med världens bästa jobb!

Jag älskar att få gå in i saker in i molekylerna och få göra saker grundligt och ordentligt, så dagens sammankomst kändes helt fantastisk för mig! Även om det betyder att sidorna på 2 Do listan blev desto fler så vet jag att det kommer att löna sig i längden.

Morgonen blev en dejt med foderrepresentant, mycket nyttigt och jag fick ett superfint litet dataprogram som kommer att vara till nyttig användning!

Sedan gärnet upp på skolan för Myrans första besök hos skolsyster, haha, hon är en liten dramaqueen söta fröken...

Gärnet tillbaka hopp in i bilen och sedan dess har jag nu haft det fullspäckat till nu, känns lite mör men har fortfarande lite saker att göra innan jag får vika igen dom blå.

Fick många fina kommentarer, de tyckte jag var snällt ♥ och egoboost, ja de var de nog faktiskt!!

Mitt åka bort blir nästa vecka som det ser ut nu! Med den kunskapen i bagaget får jag genast mer att göra.. Ja gillar de.. Mm..

Det här kommer att bli helt fantastiskt bra till slut, ja känner det och de måste faktiskt bli så!!

Tusen tack till min underbara vän som varit med Arvid idag ♥ DU borde verkligen få en egen stjärna på vår vackra himmel, för att du är just som du är!!

Nog för nu, vi ses


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall