Dags att pusta ut...

Ibland måste man göra saker som man inte alltid vill för att det ska bli bättre i slutändan, se om sitt eget hus före viljan i vad man vill göra här i livet är ibland ett måste..

Det har varit många beslut som var tvunget att tas förra veckan, min hjärna har gått på höga varv men det blir nog ändå det bästa till slut!

Jag har sagt upp mig från världens bästa jobb, inte utan att jag har fällt en flod med tårar, men jag har fått ett annat erbjudande där jag trivs väldigt bra också och det är inte ekonomiskt försvarbart att inte ta det..

Så snart ligger jag och mina brudar här som krösus sork och badar i pengar... Haha.. (troligt nej...)

Äckelpäckelbilen ska flytta ifrån mig, jag blir glad och den som vill ha den blir glad.. Win win liksom!!

Har fått ta mitt förnuft till fånga flera ggr nu.. Det är inte alltid som jag vill, men för det bättre...

Hade verkligen behövt få prata av mig om vissa saker just nu.. Saknar att det inte går på samma sätt som förr. Men jag har ju tydligen talangen att beblanda mig med konstigheter ibland.. Jaja, ville bara säga att jag saknar dig!

Brudarna, Arvid och Hjördis makes my day everyday ♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall