Down Down Down

Jag vill att det ska bli bättre...

Men det känns som att vänta på något som inte kommer att inträffa...

Jag reder inte ut det, ja vet inte hur..
Jag påminner mig själv, omedvetet hela tiden, det går inte att styra..
Vissa saker väljer jag att påminna mig om, men då är de lixs ända kört..

Det är svårt att sudda minnen, speciellt dom fina, dom som gjorde en glad även om
dom inte inbringar lycka nu.. Fast på sätt och vis, men egentligen verkligen inte..
Just nu är dom bara ett större bevis på ensamheten..

De är oroväckande tomt, alldeles för tyst.. Bara snurrande frågor kvar..

Ja önskar allt annat än att vara här...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall