Make up the mess...

Hur kan det var så svårt?

Jag har haft för vana att alltid svara ja på det mesta som ska göras och tycker på något vis att jag alltid ska göra det jag gör bra...

När det inte blir så och man ska avsluta det man gjort för att man inte utför det som man borde, det är då det totalt havirerar.. Hur man återgår att till att inte göra något..

Just nu känns det däremot som om det är det enda rätta för att börja reda ut den här soppan och jag är glad och tacksam för dom som har hjälpt mig på vägen.. Även det enklaste är svårt, det är så frustrerande så jag blir arg, arg på mig själv för att jag inte klarar av det och det slutar ändå bara i skuldkänslor för att det ändå inte blev bättre trots att jag blev arg och verkligen försökte få något att hända...

Så just nu är det enkelt, jag har slutat försöka...



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall