Förbannad

Jag håller jävla säkert på att vara förbannad!!

En hel del går åt helvete och folk beter sig värre än fan själv..

Så ska vi leka på sandlådenivå, fine, jag är med!!

Jag LOVAR och svär, att hädanefter kommer det enbart ärligheter och svar på tal över mina läppar, blir så gudförbannade less på att hålla käften och hålla minen för att det inte ska bli nå liv...

Men beter man sig inte så var så säker att jag kommer inte att svälja de och skita i de...

Kasta sedan gärna skit på mig, jag tar tacksamt emot då jag har mer att kasta tillbaka!

Stå för fan för era egna handlingar och lägg dom inte på mig, jag kan stå för mina egna!!

Usch, fy och blä... Skitliv bortskänkes


Kommentarer
Skrivit av: Stina

Stå på dig vännen, och när du inte längre orkar så står jag bakom och tar emot dig och hjälper dig upp på fossingarna igen.

2012-01-11 @ 14:18:50
Skrivit av: Anonym

Vill bara säga att jag blev så himla glad när jag träffade Tyra idag. Kunde knappt låta bli att fälla en tår. Kommer leva länge på det här!

2012-01-14 @ 20:36:19
Skrivit av: Tyramyra

Hon blev nog minst lika glad av att träffa dig! :)

2012-01-15 @ 11:39:54









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall