Skräp...

Jag vet vad ja sa om den konstgjorda andningen, jag vet att jag trodde att jag hade rätt i mycket...
Insikt var ett ord som användes..

Just nu frågar jag mig själv varför? Var det verkligen så och tills vems fördel var det?

Min focus har haft tunnelseende, vilket innebär att mycket annat har blivit lidande, de märker jag nu tyvärr...
Soppan som återstår måste jag försöka städa upp, det tar emot, de var inte så det var tänkt..

Min energi är slut, empati känns avlägset, minnet har blivit som teflon och livet lever vi från dag till dag..

Jag tycker att jag borde känna mig själv bättre och jag gjorde de och berättade det, men gick en annan väg ändå.. Kan väl inte säga helt och hållet att ja ångrar det idag, det vore en lögn, men det har skapat så många frågor ja inte kan få svar på...

Framtiden känns oviss, utan större mål eller drömmar, det är en obehaglig känsla..

Ska göra en sista kraftansträngning och avsluta en del måsten, för som det är nu är det bara en katstrof..

Sen, får vi helt enkelt se

Kommentarer
Skrivit av: Ann-So

Som vanligt så skriver du i gåtor. Men det verkar vara något stort som hänt... Fast jag inte är så duktig att höra av mig så vet du att jag finns! Kram

2012-01-22 @ 10:32:33
Skrivit av: susssuss

Jag hoppas att allt löser sig till det bästa.....medans du kämpar på att återvinna dig själv och ditt liv,hjälper vi dig ,på det vis vi kan.

Du ska veta att jag har en aning om vad du går igenom,men har svårt att berätta det för dig,eftersom vi inte är "vänner". Men jag vill inget hellre än att du ska få må bra och ORKA, FÖR DIG OCH DINA BARNS SKULL. Men vi finns här.Jag av någon vet hur det är att må riktigt jävla dåligt....been there. Kom ihåg alla har rätt till ett underbart liv.Kram

2012-01-24 @ 22:15:47









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall