Get better, get well...

Efter att varit billös i en hel vecka så går äntligen den igen... Dock bara framåt, men det är alltid något, får väl ge fan i att backa helt enkelt...

Det har varit allt annat än roligt utan bil och jag förstår nu verkligen varför man har dom... Två ungar och två hundar, dagis, skola, bara en sådan enkel sak som att handla.. Jag vägrar på riktigt att storhandla och gå.. Jag har ringt taxi för mindre saker förr....

Hörde nått av nån om nån... Jag förstår vad det beror på... Du la locket på bägaren, då kan de bli så...

Jag har även insett idag att jag är då världshistoriens sämsta fruämne...

Idag har det skurats, tvättats,diskats, bakat, renbäddad överallt.. Jaja, sånt gör väl de flesta jämnt, men idag blev det faktiskt en överdos av hemuppgifter... Sedan att mitt humör var helt fantastikt och att de små flickorna var i sitt bästa esse gjorde kanske inte det hela enklare... Sen att jag fick börja om från början endast 4 gånger pga äggkastande barnhulliganer i köket... Morr, då var ja en riktig surmamma...

Nu roa mig själv... Sen ska jag faktiskt ligga sked med världens bästa schäfrar, för att jag vill och för att jag kan... och för att jag känner mig lät hatisk mot de flesta andra...

Mutter och morr, kanske vaknar snäll imorgon igen..


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall