Dom där jävla drömmarna

Jag förstår mig inte.. Jag önskar faktiskt att det ska ta slut någongång... Jag kan inte styra över dom lika lite nu som då, jag förstår inte innebörden av dom och jag förstår inte varför jag ska genomlida dom...
Dom är redan krossade, så varför maler hjärnan dom så detaljrikt fortfarande??

Jag är less på drömmar, jag har inga större planer på att skapa några nya, jag är inte det minsta intresserad av att återuppleva dom gamla..

Fast konstigt nog är jag rätt lycklig i den där drömvärlden, där var det inte som det är på riktigt.. Men tyvärr så vaknar man, å då har den kommit åter igen det där hålet som gör det svårt att andas..

Ja vill vara is, hård och kall...

Lika känslolös som....

Du

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall