Dagstripp...

Idag har jag och hjärtat varit i på en tripp till Sunderbyn... Skulle träffa dietist och sånt för gluten och de.

Men de som var mindre trevligt var att när vi kommer dit och skulle gå in på rummet vi skulle vara så var den där hemskt otrevliga människan där! Jag upplyste hemskt fort att jag skulle åka hem igen utan träff om den människan skulle vara med på mötet! Hon har inte nått med det här att göra!
Kände att pulsen var i 200 och blev arg bara av åsynen. Hon fällde någon dryg kommentar på vägen ut som jag inte tog speciellt mkt notis om...Det finns inte pengar i världen som får mig att någonsin vistas i samma rum som henne... Men har man betett sig som ett svin så är de nått dom får ta...

Sedan får vi in en sväng på stan och myste lite =) Käka lite god mat och bara vá jag och hjärtat...

Hemma igen bad vi om "experttips" av Stina, hon kan ju som de där=) Tack tack tjejen!!

Blev inte någon träning alls ikväll, damen var inte på humör, ganske trött i ögat liten... Så nu går de som de går... Men de ska ju vara ganska så befäst i alla fall...

Tre dagar till tävling... Huvva...

Ses!




Kommentarer
Skrivit av: Nina

Lycka till på tävlingen! Vi håller tummar och klor här i Borås!
Kram Nina

2007-08-17 @ 17:35:30
Skrivit av: Ulla & Lina

Tack för grattiset.
Lycka till i helgen. Vi håller tummarna och självklart tassarna oxå.
/Ulla med dom gula

2007-08-17 @ 22:27:00
URL: http://www.gottigottas.com
Skrivit av: Anonym

Hoppas det går bra:-)

2007-08-18 @ 15:23:51









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall