Jag är hel!

Hjärtat är hemma och jag är hel igen... För stunden i alla fall =/
Blir ju bara en kortvecka denna vecka =( Men men



image32


Det händer så mkt! Man kan som inte hinna med och placera allt där de ska vara... Allt hade varit lättare om världen inte var full av idioter som man inte val in i sitt liv... Som skriker och har sig och tror sig vara bättre än någon annan

Då personen i sig är den mest patetiska människa jag tror att jag har stött på!!!

Få se hur var de nu... Var du fjorton eller över trettio?? Suck! Synd att ödsla energi på ... Så de tror jag att jag ska sluta med...

För övrigt.. Så tränas de hund och dröms mardrömmar om denna hemska tävling som den nu är i mina drömmar... Men om allt går så fel som jag drömmer så ska jag nog lägga det har med tävling på hyllan i sisådär en livstid... hehe... Men allt kan hända...
Lite nervig är jag över att jag inte kan gå något mera spår förutom på fredagkväll... Pust!!
Ibland tycker jag att de är synd att man inte är en pillerknaprare... =)

Jaja, som sagt Adak till helgen då! Får väl se vilkan man hinner stöta på... *fin vink*

Hej hoj!

Kommentarer
Skrivit av: Jessica

Nä, så söööt! Jag längtar till imorgon :)

2007-08-13 @ 22:29:05
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Skrivit av: Anna och syrran

Vi håller alla tummar för i helgen. Jag hoppas att jag kan övertyga Ken om att det går mycket bättre att lägga golv utan mig så att jag kan fara och titta på er.
Kram kram

2007-08-15 @ 16:38:51









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall