Så att säga...

Helgen igen va....

Fredagen åktes de ånglok till berömda Slagnäs och tillbax... Hur kul kunde inte de vara då! hehe...
Humöret i vagnen (öven fullbokad sådan) var glatt på vägen dit och om möjligt gladare och lite mer förfriskat på vägen hem... haha

Sedan var det en stalopremiär... (igen...) och det varfestligt skoj... Jag hade ju min Monkan och en massa andra som jag inte trodde att jag skulle träffa där =) Kul Kul

Hemfärden skedde dock i Monkans cyckelsadel och det kan så här i efterhand kännas som om man kanske var en aning för stor för den... haha

Annars så har helgen bara flutit på ...
Söndagen tillbringades i Piteå på M1 kurs med Emelie...

Nu ska nog tränas lite hund i solen för det behövs... =P
¨
I BRIST på motorcyckel som jag tyckte kunde passa mig perfekt just idag...


Blä...
Du!
Vi ses!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall