Hektiskt blir de...

Först måste man jobba lite till... För att klockan har inte blivit fem...

Sedan är de järnet för att köpa en bok, skjutsa en bur till bruks, få igång superskodan igen och packa in hunden i bilen och ut på bruks för start av utbildning till Allmänlydnadsinstruktör...

Imorgon är de bruks hela dagen som gäller, tills klockan plingar 18:00, då gäller in snabbdusch och Superskodan får visa vad den går för mot riktning Adakland...

Söndagmorgon, åter hem och kursa igen... hela dagen.

Vännen kommer hit på kvällen... De bli la gott de...

Men jag tror fan jag ska söka semester på måndag :P För ja kommer att vara en smutt trött kan jag tro...

Min Stina är borta, så mitt jobb är inge kul... alldeles ensam i min sida rummet juh... alla e sjuka eller borta...

Jaja...

Tack Emsan för att du finns... Och jag får vräka ur mig allt som jag känner... <3<3<3

Ha de!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall