Höfter...

Vilket aber egentligen... Har varit i Öjebyn och röntgat Chip igen, sist hade han ju en spricka i benet och jag ville låta honom växa lite till innan jag skickade in för höfterna...

Men det han såg på plåtarna idag verkde i alla fall possitivt... Han trodde på Bra B på båda höftermna och jag hoppas hoppas verkligen... Men han kan ju inte lova... Har just betalt in så nu gäller det att hålla koll på www.skk.se för att se när de läs av plåtarna... Oj oj en evig väntan... =)

Det kan inte räcka med att man ska hitta en bra valp från en vettig uppfödare, den ska bli rumsren och tränas i diverse konster och rätt och fel... =/ Sedan så kan allt falla på en stackarna röntgenplåt...

Om det var de aggresiva och ovilliga och ej samarbetsvilliga hundarna som stod för ledfelen så skulle det inte vara så stort problem ( enligt mig iaf!!) Men allt man kämpar för och mot kan ju falla för så lite...

Nej jag kan inte annat än hoppas nu, kontrollerade ven med farbror veterinär vad de var för karenstid på supermedlet som killen fick idag... Han sov rätt skönt och tog gode tiden på sig att vakna... hehe

Men det är lungt och vi kommer inte att fällas för doping i alla fall på nästa tävling :)

Jaja, det kommer mera då det kommer...

Höres

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall