Lycksele

Igår var vi faktiskt iväg på en liten dagstripp!!


Det blev en sväng till Lycksele och djurparken :) Vi vaknade inte så tidigt (Ovanligt!?)så det blev lite snabba ryck då vi vaknade...

Så vi spinkade på lite björn och varg och Älg!! och alla andra djuren förståss... =P Och Tyra hade riktigt kul inne i barnens eget lilla tillhåll!!

image24


image25

image26

image27


Sedan var det en tripp förbi morfar och hälsa på honom och Tyra konstaterade att allt det där vita han hade i ansiktet var mjukt!! Hon är för kul den lilla söta ungen =)

image28 

På kvällen direkt när vi kom hem var vi bjudna på middag hos Emelie och Rune!! Supertrevligt var det och vi var inte hemma förens på småtimmarna...

För övrigt har vi varit och hälsat på Robban med gipset Eva och Troy, det var kul! Hon ska ju även fixa min nya "frippa" imorgon och det kan jag verkligen gilla!! Hon är ju den bästa =)
Men vi fick en snabbt konstaterande då jag satte Troy i mitt knä att Tyra ine tyckte att det var Okay över huve taget... Fick ett hett tips av Robban... Skaffa inte flera barn... Hehe... Hon blev lite smått egenyttig om sin mamma kan man säga...

Sedan får vi ut på bruks och tränade, Där var det jag , Emelie , Anna och Carro... De forna stallbrudarna var visst de enda som trotsade vädergudarna och tränade i renet och åskan =)=)

Det gick helt okay och han körde hopp, sitt hopp helt okay, vi tränade även budföring både med Chip och med Musse och jag tror inte att det kommer att vara nåot större bekummer med det.. Men det gäller ju då att han äve gör det på tävling =/ jaja

Efter middagen och Tyra somna så kom ju tävlingsnerven fram igen och jag gick ut till skogs och la ett spår...
Nästa hela 300 meter och som i kuperad terräng korsade en bäck 2 ggr... Tänkte att nu gäller det...

Men efter ett försnack med Emelie och vi gick spåret så gick det super!! Han plockade inte apporterna men han markerade dessa så att jag kunde plocka dem!!! Jag har ju en KANON hund =)=) Om man borser från vissa små defekter... hehe haha hihi

Han är ju inne i någontyp av pubertetsånget för tillfället så vissa stunder (inte många) då kan han te sig bättre som något som värmer om vinter... ^^ =P

Men nu tror jag inte att jag har mer att förälja för dagen!!

Lev så ses vi!!

Kommentarer
Skrivit av: Jessica

Mera bilder!

2007-07-19 @ 00:00:18
URL: http://jessica05.tjejsajten.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall