Nerver...

Det kan man kalla det... Har just anmält mig till både apellen och lydnaden på inlandsylet i Malå i Augusti... ojoj =) Men man ska ju börja någonstans, helt plötsligt kändes inte lydnaden så homla farlig, då jag anmält oss till apellen... =)

Känns skönt att vi (JAg och Emelie) Är som färdiga med stugan på Bruks nu ... Phuu... som sagt, har aldrig varit där då mkt och aldrig tränat så lite hund =)
Men nu gäller det att ladda inför hösterminens alla bravader...
Det lär bli en hel del spår, spår, spår, före före, före, buföring och en hel massa annat bruks... Tänk er en platsliggning på två minuter... ojojoj den här är ju redan i apellen på tre... SUCK mitt hjärta... Jag ska kanske börja nått annat=) Som man inte blir nervig av eller så... Typ fläta korger eller nå... Hehe

Här får ni en glutt på min  golden Schäfer =)=)

image23

Ikväll är det Toxic ute, det hade ju varit rauligt men min partyprinsessa var inte på hugget idag :/ Tyvärr, men det kommer ju flera tåg!!
Så vi får vara partymyror någon annan gång...

Nej nu ska jag vila, barnet lär ju vakna imorgon, tidigare än jag vill... Hehe Och då ska vi ju åka bort och titta på alla djuren och MYSA!!! Älsklingsbarnet!!

Syns!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall