Sandbackaträning... Röntgen, poolbad mm...

Ikväll tog vi en enbart lydnadsträning på sandbacka, från platsliggning till hoppet och han skötte sig utmärkt! Sedan fick Emelie komendera mig lite och jag fick träna mina helt om marsch... Jag gör något konstigt då jag går runt så det ser ut som jag sparkar den lilla stackaren..., ojoj =)
Jag får träna på de...

För övrigt så har jag och trotsTyran raggat runt lite idag och även tagit ett dopp i poolen på gräsmattan på kvällskvisten, de var mysigt...

Jessika! Det kommer...

Ringde SKK idag och röntgenresultaten kommer att vara färdiga imorgon så då vet jag ... Man kan inget förändra men jag blir SÅ besviken om det inte är bra... Blä...

Nej nu blir det inte mera idag... En viss Tyra valde att vakna 5.15 imorse.... hoppas att det inte upprepas de närmaste 10 åren... haha jag har ju semester... hehe

Kramen

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall