Sedan Sist ..

Ja vad har vi riktigt gjort sedan sist...

Det har ju faktiskt varit en hel dag med sol =) Då passade vi på att bada lite i här ute på gräsmattan och det var riktigt mysigt...


!!Älsklingsbarnet!!

image29

image30



Sedan har det ju varit en hel del träna hund... Som vanligt igen =)
Har just kommit hem efter ett spår ute på bruks med Emelie och Musse och jag och Chip förstås...

Sist gick det så himla superbra  han tog alla vinklar bra och apporterade alla pinnar, men jag tänkte att jag vet ju inte vilka slags pinnar de kommer att ha på tävlingen så jag använda mig av naturpinnar idag.. Jag vet inte om jag gjorde det svårt men la det på mark som även innehåller massor av gamla pinnar. Men han ska ju trots allt hitta MINA pinnar... Ja ja, han hittade 2/3 iaf, han flamsade och gick för vitt på mittensträckan mellan vinklarna och därav missen på pinnen och det börjar gå nog så fort i spåret nu... Måste tänka till på det lite mera... Hmm

Men imorgon så åker vi till Piteå, Öjebyn och ska röntga höfterna och jag hoppas hoppas men det finns inte så mycket att göra, mest bara gilla läget... SUCK!! Men kan ju få ångest för mindre...

Men snart gäller sängen...

Tills vi ses igen!! Ha de!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall