Öjebyn...

Blir en tripp till Öjebyn och Djurkliniken idag, Chip har fått en tid där 13:15...

Stackarns liten har ju först varit sjuk.. Typ hals och ögoninflammation... Sedan blev han riktigt halt liten... men nu verkar det inte som om det ska ge med sig, så vi åker till Ö-byn för att röntga och kolla läget...
Det är ju faktiskt synd om den lilla killen, han vill ju inte ens äta...

Och att min dampiga lilla schäfer, skulle gå från ja sitt vanliga dampiga jag... och till att ligga och vila så fort han får möjlighet.. Det tror inte jag på...

Och så kommer älsklingsTyra hem ikväll, jag blir så lycklig... =) Mitt hjärta!!!

Men ojoj...

Jag säger bara de...

Svejs...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall