Ännu en måndag...

Helgen har tillbringas i Skellefteå på sektorkonferans! Det var riktigt trevligt!

Massor med planeringar för kommande tävlingsår och massa snack om hund...

Sammanfattas med...
Massa god mat.
Riktigt trevliga människor...
Sektorarbete...
Mera mat.
Lite festligheter...
Konversation i en viss telefon...
Hotellsäng är aldrig fel =)
Föreläsning av Ingrid Tapper
Planer för kommande bevakningsträning.

Lite jobbigt var det att vara utan dator en hel helg men det är smällar som man får ta ibland ;P

Hem söndag, fick tilbaka hunden...

Umgicks lite...

Snackade med min vän Danne och han kommer hem igen och jag blir ju så glad :D

Somnade helt död... Med en lurvig schäfer vid min sida... (tro inte att de var aktuellt att jag skulle få lämna honom igen :P)

För övrigt så får man se vad som händer här i världen, jag vet inte själv var de vänder. När ena stunden är helt bra och nästa känns gode likgiltig!?!?

Men men... Mycket ligger i det... Stor sanning kommer från små barn och fulla människor ...

Puss och hej! ♥

Kommentarer
Skrivit av: Friday

nu vill vi se en blogg om gymkanan ;)

2007-10-30 @ 10:42:55
Skrivit av: Angelica

Hehe... jo men jag skulle ju ha haft nå bilder eller nå som bevis =)

2007-10-30 @ 10:47:08









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall