Äntligen!!!

Som jag har längtat efter denna dagen!!

Typ hur länge som helst, ska med all lätthet sitta uppflugen i soffan och glo mig less på skönheten på tv ikväll :P
Ni kan väl aldrig gissa vem =P Jojo, ni jar helt rätt...

Wentworth Miller... Mumma...

image34

En manlig vän sa till mig ...
Något om "ja ser ju var du lagt ribban, du kan ju inte tycka nått är lika hett i jämnförelse..."

Men hallå!! Det är ju som inte riktigt så heller, de finns två världar här i livet... En är verklig (där bor jag (= ) och en är en vild fantasi... (Där vill ja bo... )

Men nu får man inte riktigt alltid som man vill här i världen, bara att inse...

För övrigt plingar de i telefonen en hel del angående visst intresse för ett visst rykte...
Jaja, chilla! Jag kan inte förstå varför alla ska springa så jävla fort...

Sorry om de har blivit lite lite blogg på sistonde, men jag har ju hittat mitt nya kall, (förutom mitt sms beroende ..)

Facebook... Funka fint =P

Jag och Chip har haft lite träningsvila men det ska vi återuppta igen nu...
Sektorkonferans till helgen, massa god mat, hotellsäng kanske ett glas på kvällen och disskutionen är bara hund!! Tro ni jag kan komma på ett bättre ställe =P

Men men...

Puss

Kommentarer
Skrivit av: Emelie

Vad är det för rykte som gör att telefonen går varm....?

2007-10-23 @ 10:27:55
Skrivit av: Nina

Din helg verkar bli helt underbart. Tänk att det är så underbart att bara prata hundar. Ett glas rött är ju inte fel heller. Själv ska jag på tävling på söndag. Nej, det är inte jag som ska tävla men en massa vänner från klubben så det blir skoj. Ozzys mamma ska tävla också. Kul, kul!

2007-10-23 @ 10:50:46
URL: http://bilboozzy.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall