Jag ber om ursäkt!!

Sorry mina vänner =/

Ja vet att jag inte är speciellt tydlig ibland...

Men av princip så hänger jag gärna inte ut andra personer med namn... Speciellt då även dessa läser min blogg... Men jag är rätt säker på att den det handlar om känner sig träffad på ett eller annat sätt ...
Vilket ÄR meningen...

Men som Emsan sa så borde de finnas en annan blogg för er där man kan lägga ut alla smaskiga detaljer om allt =P Men vad ska vi då skvallra om då vi ses?? hehe

Anna: Jag ska uppdatera även dig i läget om vad som händer i våra länder... Hoppas vi kan ses snart!!

Kramen och godnatten... Om 10 minuter är de fulfredag...

På gott och ont ...


 


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Va bra jag ser fram emot en update!

2007-10-12 @ 10:40:32
Skrivit av: Nina

Men tänk så lost jag är då??? Jag fattar inget förutom att du ska tävla på lördag! Önskar dig lycka till *lyckosparkar*

2007-10-12 @ 12:52:32
URL: http://bilboozzy.blogspot.com/
Skrivit av: Nina igen

Tack, jo dem är fina pojkar. Synd att tävlingen blev inställd men som du sa så är ju Lp 1 avklarat. Man blir lite stressad ibland och glömmer att det är mååånga år man skall tävla. Jag debuterar nog i december tror jag. Beror på hur han känns då. Det svänger ju lätt när de är i slyngelåldern!

2007-10-12 @ 15:13:38









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall