Onsdag...

Var hos sjukgymnasten imorse...
De gick väl egentligen ganska bra, de hade fått svar på röntgen och de var nå jocks med några kotor och så man ska väl vara uppmärksam...

För övrigt gatt han sura ner mig lite genom att berätta att igå när han var på konsum köpte han en trisslott! (kul för du tänkte jag...)
Han skrapar då fram 100 000 kronor!!! gånger 10!!!
De är ju typ helt sjukt... Så nu har jag då varit avis över det hela dagen...

Jag chockade Erika genom att gå till jobbet imorse, bilen är som åtelämnat till dess rätta ägare... Men de blev jobbigt att hinna hem och tillbaka på lunchen märkte jag... Sorry Emsan...

För övrigt så fick jag tv sällskap igårikväll! De var ganska trevligt...
Ja ikväll ses vi väl hos Hannan och skvallrar om resten som jag inte ides skriva hära...
(efter jag tränat lite mera då...)

Kramen och pussen...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall