Åhh... Längtar =P

Snart är de dags!!

Om en liten stund ska jag till Eva min vän och fixa frippan, den ska bli ny med ny form och färg =)

Sedan är de faktiskt kväll och jag ska ställa iordning för tävlingen imorgon...
Och träna träna träna på rutan och sånna dumheter ikväll =/

Jag ska vara avis på min vän får att hon får fara redan idag, de är ju faktiskt lite typ av fusk tycker jag... *L*

Sedan blir de tävling imorgon med allt var de innebär! Åsa (uppfödare) kommer nog hit och sällskapar vilket jag tycker är riktigt roligt!! Hoppas att jag inte blir lika otrevlig som sist bara...
Hehe jag är SÅ trevlig när jag är nervös... Hmrf... eller nå...

Och sen minsann... Bär de iväg.. Som jag ser fram emot detta, förköpet är inhandlat och partyoutfitten är packad...

Laddat kameran med nya batterier, saknas bara en sväng på bolaget så är denna helgen räddad!!
Jag känner att inget kan gå fel just nu =)

Jag har inte sagt till S&G...  kanske hinner jag göra det eller så inte... det kanske blir bingo eller något helt annat. Men jag vill inte ha de arrangerat, vi kanske ses i vimlet... Det skulle vara mycket festligare... Kul Kul...

Skönt att ha något att längta till när man lämnar bort Myran, de blir så himla jobbigt annars... nu blir hon ju hos han länge igen =( men men...

Men nej... jobba några liter...

Tjingeling
 *passerar i en rackarns fart mot ny kommun vinkandes från Stinas bil*

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall