Bort bort bort..

Så var de fulfredag... Och de var inte ens kul! Hjärtat kom inte hem idag =( vilket känns riktigt surt... men men...

För övrigt händer lite, förvånas en hel del över saker och ting som händer och sker runt omkring, men bor man där man bor så ska man väl aldrig sluta förvånas!!

Hörde värsta ryktet!! De var säkert även bara ett sådant också men jag kunde inte låta bli att bli lite skadeglad... HA Så schysst e jag ibland... ( *Hornen växer stora som fan*)

Om jag kunde trolla skulle jag vara på en annan plats nu, under andra förutsättningar och med annat mål i sikte...

Då vet ni, då har jag talat i tungor igen =) Och var inte arg... Den som vet den vet... Resten får väl undra...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall