Dagens klagosång...

Så många funderingar nu...

Jag vet som inte i vilken ände man ska börja nysta, någon som jag verkligen tyckt om håller verkligen att placeras på toppen av min Skitminuslista...

Massor av saker gör att ibland önskar jag att jag flyttat för länge sedan...

Nackdelen med att flytta från idioter är att man tyvärr inte får med sig de man verkligen tycker om...

Och min superskoda skulle lagas och det slutade med att den inte går att köra alls, det uppskattas inte för jag hade verkligen tänkt ta mig ut i världen nästa helg! Jag ska ju på date vännerna från förr!!
Jaja... jag går väl då om de ska vara så...

Nä nu är man även trött och önskar att få sova...

Hojj


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall