Deval!!

Det har äntligen kommit... Har väntat i 4 långa veckor =)

Fast jag skulle kanske psykundersökas egentligen... jag har längtat efter nya träningskläder... Ojojoj.. Livet håller på att gå utför... hahahah

Tack för att du kom förbi! De är altid lika trevligt!! Synd de är långt mellan gångerna =/

Det är onsdag... Det vill säga att snart är de helg... Och de tycker jag är kul!!

Ikväll ska jag träna hund och hoppas på god lycka och han lärt sig en hel del nu när vi vilat oss ifrom... Pfhmmm..

För övrigt ska jag luncha med Danne, min bästa vän och granne... Han flyttar ifrån mig i morgon =( Jag får ju sorg i hjärtat!! Men han får ta Karlstad med storm och de tror jag kommer att gå riktigt bra... Hehe

Puss och Hej... (Måste ju även jobba på dagarna)

Hmprf...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall