Helg igen!

Så var de fredag igen... De bara händer så där poff liksom!! Så är den bara där...
Får se vad man ska hitta på, har ju Brukslydnadskursen ikväll och efter det kanske det blir ett avfirande av Danne som minsann har tänkt flytta härifrån! Det kan inte gillas...
Förlora en vän och bästa grannen på en och samma gång känns ju inte helt okej... Men jag önskar Dig all lycka i karlstad min vän...

Jag och Emsan snackade om att kanske frissa en viss Musse imorgon och lördagkvällen SKA vara lugn. Ska ju som sagt tävla på söndag och då kan de vara bra att ha några hjärnceller i behåll =P

Men de blir ju fort lite tråkigt då hjärtat inte varit hemma en helg på evigheter (3 veckor)...

Sedan är de ju marknad i Lycksele på nån helg, har funderat på att sluta upp med barndomsbrudarna.. Om det finns tid och möjlighet vill säga... Har ju som en tävling mitt på den helgen också... jaja... vi får se...

Har så mkt att skvallra men så lite tid...

Måste jobba vidare...

Du kan ju höra av dig då de finns tid!!

Tjing

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall