Rycktet...

Har ni hört de!??

Håll nu i dig och ramla inte ner och dö på fläcken....

.... Jag har börjat träna....


Helt klart inget ljug och de är hela sanningen, kanske lider av någon sorts förvirring men de kan ju vara nyttigt det också ibland... (hoppas jag)

Var på Gielas igår och är på väg dit nu, men lever ju ett sunt och hälsosamt liv (oftast (= ) så nu är de träning med för mig, och Ratata så fort tillfälle ges...
Det bor för tillfället en smula träningvärk i min enormt vältränade kropp (NOT)... och mer lär de bli!

Blir nog kurs till helgen, i Norsjö på lördag och Emsan och jag är ju så fint cirkelledare på kursen här på söndag... För nu är de bara en vecka kvar tills tävlingarna börjar rulla på igen... Kul men man lider ju av nervössyndrom inför varje, så nu kan de bli ihållande ett tag...

Vissa personer påstår att de är skönt med träningsvärk, jag tror att dessa är sadister och borde hållas inlåsta!! ;P

Men nej... Nu måste jag dra...

Tjingeling

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall