Vuxenpoäng..

Nu haglar de in från höger och vänster känns det som, vuxenpängen. Snart är de väl bara takräcka på Superskodan som saknas för att det ska vara fulländat.
   Man har ju varit och ordnat en hel del på sistonde och det känns bra i själ och hjärta, livet leker igen och allt börjar kännas om möjligt ännu ljusare.

I fredags klev man upp på pallen som ordförande i bhk, känns bra som en nystart efter vinterns dvala, det har inte varit så mkt träning eller tid på klubben nästan alls förutom utbildningarna.
Jag och Chip tog en svängom och tränade lite medans barnen lekta på skolan i adakland i helgen, och han är taggad till tänderna kan man lugnt säga, måste jobba på de passiva som vanligt, men förövrigt så tror jag inte problemen är stora.

Vi blev nominerade till årets lydnadshund 2007 i ABHK och det var superkul! Det betyder ju att han är lite bra iaf min gula lilla vän!

Det blev en snabbvisit i adak i helgen, för de var hemläxa från jobbet för att hålla i utbildningen på den nya versionen idag. Det gick väl, men man önskar att man fått lite mera kött på benen redan tidigare. jaja, nästa gång så =) Hoppas de förstod nått av de jag försökte framföra i alla fall...

Ikväll har Danne varit förbi, de var verkligen år och dar sedan och de var mkt uppskattat från både Tyras och min sida.

Annars läses en hel del böcker inför kursen i helgen och jag känner mig mer taggad än innan, de känns kalas.

Har ett möte imorgon som fått de hela att vända till de bättre, (hoppas jag iaf) :P Efter det finns det inte kvar så många bekymmer i mitt liv.

Alla hjärtans dag på torsdag, lite jobbigt en sådan gång att vännen och jag inte bor i samma kommun, men men.

Förövrig har jag tittat ut lite tapeter som verkligen skulle passa i min förskräckligt fula terrakottafärgade hemskt förskräckliga hall... Fast även om jag lät Tyra göra en väggmålning där inne skulle resultatet vara bättre än nu... Huvva!!!

Men nu kära vänner, ska jag dyka ner i lite böcker, sedan avlägga någon timme i telefonen... Sedan är de nog natten för min del...

Puss och hej

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Näe, de gick inte förstå ett ord av de du framförde.. de va bara blaha, blaha! :P

2008-02-12 @ 08:45:18
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall