Klagomål...

Mina söta vänner klagar på att jag inte uppdaterar... Konstigt, vi träffas ju som sällan :P


Men hur som helst, de är lite mkt nu, tävlingen vet jag inte om jag ens vill nämna, vi kan väl sammanfatta det hela med att Chip inte skötte sig särskilt väl...  Lite mkt hormoner i omlopp för att vara med på denna planeten...

Annars  är de utställning i Pite me Kila på söndag och vi får se hur det går...

Vännen har varit hos mig hela veckan, det är så underbart!
Och den underbara solen i mitt liv gör att allt som fäller skugga är värt det!

Och bjursan, som sagt får de bli en helg i juli... =) om det inte faller på något :P

Puss och hej

De är så gulligt att ni läser min blogg, och är så pass intresserade i mitt liv...


Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Jag tycker om ditt liv :)

2008-06-05 @ 16:03:06
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall