Dianastigens NC Tequila Sunrise

image50

Ja, på begäran, här är den nya donnan i huset. Kallad Kila av mig och är ett år gammal,och halvsyster till Chip, inga vidare förkunskaper med det kommer väl =) Planerad tävlingsstart 30-31/8.

Utställning i Piteå den 8 Juni är damen anmäl till, så jag kom ju på nu att det var kanske läge att vänja henne vid att "ställa upp", det kan jag lova de var inte de enklaste, men jag tänkte att det skulle vara bra mig också att få se henne på lite avstånd... Men men, har man en hungrig schäfertjej i höglöpen är det inte alltid lätt att vara både uppställare och fotograf samtidigt :P

Chip får vänta med utställning tills hösten, det är den tiden på året som han har "bäst" färger, och man kan kanske hitta någon liten domare någonstans som inte riktigt läst rasbeskrivningens färgkoder riktigt noga =)

I övrigt så är det tävling både lördag och söndag för Chip, lördag malå och här hemma söndag, känns som de är en sen tävlingsstart i år, men det har ju varit mycket nu ett tag, med allt och diverse och lite mera...

Men förövrigt så är jag ganska imponerad av min schäferkille som sköter sig riktigt bra, fasten lillasyster är i löpen, på rikt... Men de är bra, då kanske hjärnan på honom är slut tills åt helgen så att han inte kan hitta på så mkt hyss =)

Men nu, läge att koja...

Ha de braigt!

(Vadå bil... Ford heter de...)

Kommentarer
Skrivit av: Nina

Woow! Snygga tjejen. Lycka till med dina odjur. Hoppas jag för se dem irl snart!

Kram

2008-05-21 @ 11:54:50
URL: http://bilboozzy.blogspot.com
Skrivit av: Avis syster

Vad snygg hon är!!
Den där uppställningen kan jag lova att den fixar inte vi. Vad duktiga ni är!!
Kram kram från Shivan

2008-05-21 @ 23:10:40









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall