Lär av dina misstag...

Allt du gör, vad än det är, ger en konsekvens, antigen positiv eller negativ...
> Men om den är negativ så kan de påföljande konsekvanserna av ditt handlande oftast bara förföljas av ytterligare dåliga konsekvenser...
- Det fanns en tanke bakom det jag skrev, men vet inte om det blev lika bra i ord som i mitt huvud, nåja...

Ikväll ska jag hem till vännen, känns som om vi ses allt för sällan trots att vi bor i samma hus liksom =)
Men det finns så mkt att göra och så mkt att stå i , och jag fixar ju för fullt för att konsekvenserna av mina handlanden blir bättre än andras...

Fast... Är den ens svårt ens??

Nåe!

Enkel matte kommer här:
Var en idiot - Blir bemött som en idiot! Fler och fler har löst gåtan utan att jag inte ens gett minst lilla vink i lösning...

Men som sagt, mig glädjer det endast att sanningen håller längst!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall